Veelgestelde vragen

Voor wie is de online shop van vbh24 bedoeld?

Het aanbod van de vbh24 online shop is uitsluitend gericht op zakelijke klanten (B2B).

Voor de geldende voorwaarden verwijzen wij graag naar onze Algemene Voorwaarden .
Deze zijn te vinden op onze website in het voettekstgedeelte (onderaan elke pagina) bij de categorie VBH BELGIUM | Algemene voorwaarden.

Naar het begin

Hoe registreer ik me voor de online shop van vbh24?

Voor het gebruik van alle bestelfuncties in de online shop van vbh24 is een actief klantaccount vereist. Hiervoor is het noodzakelijk om je te registreren als zakelijke klant van VBH (inclusief kredietcontrole).

Ben je al klant van VBH Belgium, neem dan contact op met de binnendienst om de toegangsgegevens voor jouw klantaccount te ontvangen. Of gebruik het contactformulier. Dat is te vinden in het voettekstgedeelte (onderaan elke pagina) bij de categorie SERVICE | Contact.

Ben je nog geen klant van VBH Belgium, vraag dan via het contactformulier een registratie aan om toegangsgegevens te ontvangen.

Naar het begin

Waarom zie ik alles in het Frans?

Als je nog niet bent ingelogd, zou het kunnen dat je de website in eerste instantie in het Frans ziet. Om dit op te lossen, klik je in de rechter bovenhoek naast de wereldbol op FR en kiest dan voor néerlandais.

Ben je ingelogd en blijft de website in het Frans staan? Dan is er vermoedelijk iets verkeerd gegaan bij het aanmaken van je gebruikersaccount en staat de voorkeurstaal verkeer ingesteld. Om dit recht te zetten, klik je op MIJN ACCOUNT. Ga naar "mijn profiel" en klik op "profielinstellingen". Scroll naar beneden en klik op het potloodje naast 'Uw profiel' om de "voorkeurstaal" te wijzigen. Kies de gewenste taal en klik op "Wijzigingen opslaan".

Naar het begin

Hoe log ik in op mijn vbh24-klantaccount?

De registratie van uw vbh24-klantaccount vindt plaats op de registratiepagina. Je bereikt de registratiepagina door op de link "Aanmelden" te klikken, deze bevindt zich op elke pagina boven het VBH-logo.

Om in te loggen, ga je als volgt te werk:

  • Klik op de link "Aanmelden" om naar de inlogpagina te gaan.
  • Voer op de inlogpagina jouw geregistreerde e-mailadres in het veld "E-Mail" en je wachtwoord in het veld "Wachtwoord" in. Klik op de knop "Aanmelden" om in te loggen.
  • Als je succesvol bent ingelogd, word je doorverwezen naar de overzichtspagina van de klantaccount.

Let op: Ben je nog geen geregistreerde VBH klant, klik dan op de knop "Geen login?". Je komt dan op het contactformulier waarmee je de registratie als zakelijke klant kunt aanvragen.

Naar het begin

Ik kan niet inloggen op mijn klantaccount.

Als je jouw wachtwoord bent vergeten, klik dan op de knop "Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina.

Hiermee ga je naar de pagina voor wachtwoordherstel, waar er om je e-mailadres en naam wordt gevraagd. (Zorg ervoor dat de spelling overeenkomt met de informatie die je gaf toen je je registreerde) Slaag je er niet in om de juiste combinatie (e-mailadres en naam) in te geven, neem dan contact op met je binnendienst of stuur een e-mail naar info24@vbh.be.

Als de invoer overeenkomt met de gegevens die zijn opgeslagen in jouw klantaccount, dan ontvang je een e-mail op het geregistreerde e-mailadres. Hierin staat de link naar een vbh24 pagina waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Herhaal vervolgens de stappen om in te loggen op jouw klantaccount.

Naar het begin

Mijn adres is gewijzigd. Wat moet ik nu doen?

Neem, voor aanpassingen met betrekking tot je bedrijf, (factuur- of verzendadres(sen)) altijd contact op met je binnendienst of stuur een e-mail naar info@vbh.be

Naar het begin

Wat kan ik doen als een artikel niet in voorraad is?

Mochten bepaalde artikelen niet meer leverbaar zijn, dan kan je een alternatief artikel kiezen of contact opnemen met ons kantoor om de actuele levertijd van dit artikel te kennen. Wij helpen je graag bij het vinden van de beste oplossing.

Naar het begin

Geven jullie korting op een grote bestelling?

Het is mogelijk om één of meerdere offertes aan te vragen als je grote hoeveelheden wilt bestellen voor een specifiek project. Contacteer je binnendienst of bel het algemene nummer 011458350 of stuur een e-mail naar info@vbh.be zodat we een speciale aanbieding kunnen maken.

Naar het begin

Hoeveel transportkosten moet ik betalen?

Bij het afwerken van je winkelmand worden de transportkosten duidelijk vermeld.

Naar het begin

Kan ik een bestelling per telefoon of e-mail plaatsen?

Zeker, contacteer je binnendienst of bel het algemene nummer 011458350 of stuur een e-mail naar info@vbh.be

Naar het begin

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat kan ik doen?

Op je VBH24 account kan je de status van je bestelling volgen. Als je twijfels of vragen hebt, kan je ook altijd je binnendienst contacteren.

Naar het begin

Kan ik een artikel terugsturen?

Dat kan, contacteer voor de retourprocedure je binnendienst en vermeld het bestelnummer.

Naar het begin

Konden we helpen? Doorgaan met winkelen

We doen ons best om onze service te verbeteren. Heb je vragen, advies of hulp nodig? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!