FAQ

T

Wat kan ik doen, als een artikel niet in voorraad is ?

Ofwel kies je een alternatief artikel, ofwel contacteer je de binnendienst voor meer info. Wij helpen je graag verder.

Naar het begin

Hoeveel transportkosten moet ik betalen ?

Bij het afwerken van je winkelmand worden de transportkosten duidelijk vermeld.

Naar het begin

Kan ik een bestelling per telefoon, fax of e-mail plaatsen ?

Zeker, contacteer je binnendienst of bel het algemene nummer 011458350 of mail naar info@vbh.be

Naar het begin

Mijn bestelling is nog niet geleverd ?

Op je account kan je de status van je bestelling volgen. Je kan ook altijd je binnendienst hiervoor contacteren.

Naar het begin

Kan ik een artikel terugsturen ?

Dat kan, contacteer voor de retourprocedure je binnendienst.

Naar het begin

Wat moet ik doen als ik geen verbinding krijg met mijn account ?

Klik op 'Wachtwoord vergeten?' om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Naar het begin

Mijn adres is gewijzigd. Wat moet ik nu doen?

Op je account kan je een adreswijziging doorvoeren.

Naar het begin