FAQ

T

Wat kan ik doen, als een artikel niet in voorraad is ?

Ofwel kies je een alternatief artikel, ofwel contacteer je de binnendienst voor meer info. Wij helpen je graag verder.

Naar het begin

Hoeveel transportkosten moet ik betalen ?

Bij het afwerken van je winkelmand worden de transportkosten duidelijk vermeld.

Naar het begin

Kan ik een bestelling per telefooon, fax of e-mail plaatsen ?

Zeker, contacteer je binnendienst of bel het algemene nummer 011458350 of mail naar info@vbh.be

Naar het begin

Mijn bestelling in nog niet geleverd ?

Op je account kan je de status van je bestelling volgen. Je kan steeds je binnendienst hervoor contacteren.

Naar het begin

Kan ik een artikel terugsturen ?

Dat kan, contacteer voor de retourprocedure je binnendienst om de retourprocedure

Naar het begin

Wat moet ik doen als ik geen verbinding krijg met mijn account ?

Klik op 'pasoord vergeten' om een nieuw paswoord aan te vragen.

Naar het begin

Mijn adres is gewijzigd ?

Op je account, kan je een adreswijziging doorvoeren.

Naar het begin